guideid.com (English) guideid.co.uk (English) guideid.nl (Nederlands) guideid.de (Deutsch) guideid.be (Nederlands)

Wil je deel uitmaken van ons succes?

Stuur ons je cv en leg uit waarom je voor Guide ID wilt werken.

Wij groeien snel, dus kansen liggen altijd binnen handbereik. Stuur ons gerust je contactgegevens en een sollicitatiebrief waarin je uitlegt waarom je voor Guide ID wilt werken en welke bijdrage je kunt leveren.

Medewerker customer support / magazijn

"Expand your horizons", solliciteer voor de functie medewerker customer support / magazijn bij Guide ID en kom ons actief helpen met het (verder) ontwikkelen en beheren van ons audiotourplatform dat wij vooral binnen de museale markt inzetten. Een mooie en uitdagende functie voor een actieve medewerker met drive, kennis van en een aantal jaren ervaring met magazijnwerkzaamheden. Iemand die graag helpt met het (verder) ontwikkelen, opzetten, continu verbeteren van alle werkzaamheden en processen in en rondom het magazijn in ons (internationaal) groeiende organisatie.

Verantwoordelijkheden en werkzaamheden
Als medewerker customer support / magazijn ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van alle werkzaamheden in en rondom het magazijn en ten aanzien van verzendingen naar klanten van Guide ID. Tevens draag je, samen met een collega, soms zorg voor de installaties van het platform en/of servicebezoeken bij klanten. Meer specifiek zijn je werkzaamheden:
- bestellen, ontvangen en registreren van alle (rand)producten van het platform van leveranciers;
- beheren van het magazijn met alle (rand)producten ten behoeve van een optimale inkoop en verhuur van alle (rand)producten;
- orders registreren, picken en verzenden naar klanten;
- ontvangen, registreren en controleren van (rand)producten die retour komen van klanten;
- controleren en (laten) repareren van field returns;
- verzorgen van installaties en/of servicebezoeken (in samenwerking en in overleg met een collega);
- optimaliseren van de kwaliteit van deze werkzaamheden;
- ontwikkelen, verzamelen en verzorgen van relevante informatie en inzichten ten aanzien van de bestellingen, ontvangsten, verzendingen, field returns, repairs, voorraden van (rand)producten ter optimalisatie van processen, beleid en R&D;
- communicatie met andere teams en leveranciers;
- opvang van helpdeskwerkzaamheden indien gewenst;
- andere, aanverwante werkzaamheden gerelateerd aan bovenstaande werkzaamheden.

Plaats in organisatie
- De medewerker customer support / magazijn:
o maakt onderdeel uit van het customer support-team waarin nog vier collega’s werkzaam zijn;
o werkt nauw samen met de collega’s van het customer support-team en van andere teams (Sales, R&D, F&C).

Functie-eisen
De functie-eisen zijn de volgende:
- je beschikt over minimaal een MBO-opleiding en hebt aantoonbare kennis en ervaring in de beschreven werkzaamheden en kan deze helpen ontwikkelen én nauwkeurig en resultaatgericht uitvoeren;
- je hebt een pro-actieve en constructieve houding en je gedraagt overeenkomstig;
- je bent gericht op ontwikkelen en je werkt altijd op een plezierige manier samen met klanten, collega’s en leveranciers.
- je kan tegelijkertijd ook uitstekend zelfstandig (jouw) taken vervullen;
- je beheerst naast de Nederlandse taal de Engelse taal in woord en geschrift;
- je hebt goede PC-vaardigheden (Microsoft Office, etc.);
- je bent in het bezit van een geldig Rijbewijs-B;
- je bent woonachtig in de regio.
Als je kennis van en ervaring met AFAS hebt dan is dat een pré.

We zoeken een leergierige en enthousiaste collega die resultaatgericht en stressbestendig is en het leuk vindt om vanuit dat enthousiasme op een constructieve manier en een “hands-on”-mentaliteit actief mee te werken aan de groei van Guide ID.

Wat bieden wij? / Arbeidsvoorwaarden
- Een interessante en veelzijdige ‘part-time’-functie (later mogelijk uit te breiden tot fulltime) binnen een dynamisch team in een internationaal sterk groeiende onderneming waarin je veel kunt initiëren, organiseren en leren;
- Een marktconform salaris;
- Prima (secundaire) arbeidsvoorwaarden.

Bedrijfsprofiel
Guide ID is succesvol leverancier van de Podcatcher audiotour. Het Podcatcher-platform bestaat uit zowel hard- als software die grotendeels intern wordt ontwikkeld. Wij zijn actief in 15 landen waaronder Nederland, België, Luxemburg, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Duitsland, Zwitserland, Denemarken en Zweden en de Verenigde Staten.

Wij vinden het belangrijk om het platform voor de bezoekers en musea eenvoudig en voor iedereen bruikbaar te houden. Deze aanpak is de laatste Jaren zeer succesvol gebleken.

We zijn er trots op te mogen werken met vooraanstaande musea zoals het Koninklijk Paleis Amsterdam, de Hermitage in Amsterdam, het Anne Frank Huis, Stedelijk Museum Amsterdam, het Museum M in Leuven en de USS Midway en King Tut in de Verenigde Staten.

Contactinformatie
Ben je enthousiast en geïnteresseerd in deze functie en sluit jouw profiel aan op bovenstaande functie-eisen mail dan jouw sollicitatiebrief en cv naar hrm@guideid.com. Wil je meer informatie neem dan contact op met Angelique Sloesarwij (hrm@guideid.com of +31 (0)6 36 18 77 18).

Stages en afstudeerscripties

Hoofdkantoor, Nederland

We zijn een op ontwikkeling gericht bedrijf en dus altijd op zoek naar getalenteerde jonge mensen die een andere benadering hebben of iets aan het bedrijf kunnen toevoegen. We nodigen studenten uit ons een korte beschrijving te sturen van wat ze hopen te bereiken in een stage of wat hun afstudeerscriptie moet omvatten. We bieden mogelijkheden voor zowel technische als commerciële opleidingen.

Ik ben geïnteresseerd