guideid.com (English) guideid.co.uk (English) guideid.nl (Nederlands) guideid.de (Deutsch) guideid.be (Nederlands)

Wil je deel uitmaken van ons succes?

Stuur ons je cv en leg uit waarom je voor Guide ID wilt werken.

Wij groeien snel, dus kansen liggen altijd binnen handbereik. Stuur ons gerust je contactgegevens en een sollicitatiebrief waarin je uitlegt waarom je voor Guide ID wilt werken en welke bijdrage je kunt leveren.

Vacature Medewerker Customer Support

32 - 40 uur, Deventer

“Expand your horizons” en solliciteer voor de functie medewerker customer support bij Guide ID!

Kom ons actief helpen met het (verder) ontwikkelen en beheren van ons audiotourplatform dat wij vooral binnen de museale markt inzetten.
Een mooie en uitdagende functie voor een actieve medewerker met drive, kennis van en een aantal jaren ervaring met werkzaamheden op customer support.

Ben jij altijd op zoek naar de beste kwaliteit en service voor jouw klanten? Vind je het leuk om samen met je team alles te regelen voor ons groeiende klantenbestand? Kan je goed luisteren en adviseren? Vind je het geen probleem om mee te denken met de klant en vervolgens heel actief bij te dragen aan oplossingen die werken?
Dan is dit de uitdaging voor jou!

Verantwoordelijkheden en werkzaamheden
Als medewerker customer support ben je verantwoordelijk voor:

• Voorraadbeheer;
• Levering van diensten;
• Contracten beheer;
• Facturatie;
• Debiteurenbeheer;
• Back Office en
• Klachten afhandeling.

Van klantvragen tot het leveren van producten; jij bent de spin in het web voor je klant. Je bent goed aan de telefoon, weet de juiste vragen te stellen, waardoor je de juiste problemen oplost voor je klant. En vervolgens steek je je handen uit de mouwen, regelt alles rondom de levering van diensten en producten.

Je bent ervaren in het werken in Customer Service. Je hebt ervaring binnen de zakelijke en/of financiële dienstverlening. Het is een pré als je hebt gewerkt met een klantsysteem, zoals een CRM-applicatie of AFAS. Bekendheid met Office en het kunnen werken met Excel is een must.

Plaats in organisatie
- De medewerker customer support:
o maakt onderdeel uit van het customer support-team waarin nog vier collega’s werkzaam zijn;
o werkt nauw samen met de collega’s van het customer support-team en van andere teams (Sales, R&D, F&C).

Functie-eisen
De functie-eisen zijn de volgende:

• Minimaal 2 jaar ervaring in het werken binnen een klantgerichte functie;
• Ervaring binnen de zakelijke dienstverlening is een pré;
• Ervaring binnen een werkomgeving waar naast Nederlands er ook gecommuniceerd wordt in het Engels en bv. ook nog in een andere taal Duits/Frans/Spaans/Italiaans;
• De mentaliteit van een teamplayer;
• Een praktische, ondersteunende instelling;
• en in het bezit van een gezonde dosis humor.

Als je kennis van en ervaring met AFAS hebt dan is dat een pré.

We zoeken een leergierige en enthousiaste collega die resultaatgericht en stressbestendig is en het leuk vindt om vanuit dat enthousiasme op een constructieve manier en een “hands-on”-mentaliteit actief mee te werken aan de groei van Guide ID.

Wat bieden wij? / Arbeidsvoorwaarden
- Een interessante en veelzijdige functie binnen een dynamisch team in een internationaal sterk groeiende onderneming waarin je veel kunt initiëren, organiseren en leren;
- Een marktconform salaris;
- Prima (secundaire) arbeidsvoorwaarden.

Bedrijfsprofiel
Guide ID is succesvol leverancier van de Podcatcher audiotour. Het Podcatcher-platform bestaat uit zowel hard- als software die grotendeels intern wordt ontwikkeld. Wij zijn actief in 15 landen waaronder Nederland, België, Luxemburg, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Duitsland, Zwitserland, Denemarken en Zweden en de Verenigde Staten.

Wij vinden het belangrijk om het platform voor de bezoekers en musea eenvoudig en voor iedereen bruikbaar te houden. Deze aanpak is de laatste Jaren zeer succesvol gebleken.

We zijn er trots op te mogen werken met vooraanstaande musea zoals het Koninklijk Paleis Amsterdam, de Hermitage in Amsterdam, het Anne Frank Huis, Stedelijk Museum Amsterdam, het Museum M in Leuven, de USS Midway en King Tut in de Verenigde Staten.

Contactinformatie
Ben je enthousiast en geïnteresseerd in deze functie en sluit jouw profiel aan op bovenstaande functie-eisen mail dan jouw sollicitatiebrief en cv naar hrm@guideid.com. Wil je meer informatie neem dan contact op met Angelique Sloesarwij (hrm@guideid.com of +31-6-36187718).

Stages en afstudeerscripties

Hoofdkantoor, Nederland

We zijn een op ontwikkeling gericht bedrijf en dus altijd op zoek naar getalenteerde jonge mensen die een andere benadering hebben of iets aan het bedrijf kunnen toevoegen. We nodigen studenten uit ons een korte beschrijving te sturen van wat ze hopen te bereiken in een stage of wat hun afstudeerscriptie moet omvatten. We bieden mogelijkheden voor zowel technische als commerciële opleidingen.

Ik ben geïnteresseerd